3 yaşındaki çocuğum yemek seçiyor

0

Merhaba hanımlar ne yapıcağımı bilemiyorum artık burada her yaş çocugu olan oldugu için buraya yazıyorum tam 3 yaşında bi kızım var ve problemimiz yemek kızım yiyecek herşeyden tiksiniyo yemiyo yedigi şey var yumurta ve köfte yiyemiyo canı hiç bişey istemiyo heves ediyo ağzına alınca ıyk diyip çıkarıyo ne yapmam lazım doktora mı götürmeliyim pedegokamı bilemiyorum bu konuda tecrübesi olanlardan fikir istiyorum lütfen.

  TcLale   -   Ek Gıda-Beslenme
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Aynı durumu bizde yaşamıştık ne kadar zor olduğunu bildiğim için yardımcı olmak istedim.Oncelikle iyi bir alerji testi yaptırmalısınız.Bu test şunun için.Cocugun herhangi birşeye alerjisi vardır toz yumurta v.s. bu da onun geniz etinin şişmesine çocuğun ağzına aldığı herşeyden midesinin bulanmasina neden oluyor.simdi oğlum 8 yaşında 1 yıl tedavi gördük şimdi malesef artık yeme diye soylemek durumunda kalıyorum.bi araştırın derim.sormak istediğiniz bişey olursa sorabilirsiniz geçmiş olsun

0

Bende küçükken yemezdim annenim beni evden attığı olmuştu ( o kadar bıkkınlık getirmiştim kullandığım ilaç iğne vs bağlı olduğunu düşünüyorm) ilk okula başlayınca hastalıklar vs azalınca araya gerginlik vs girdiğinde o sorun ortadan kalktı... şimdi maalesef diyetisyene gidiyorum... evde barbi bebek ideal formunda olan oyuncaklarin ( barbi ken çizgi film karakteri vs ) yeme bozukluklarına yol açtığını yada tv de gördükleri manken oyunca vs toplumun ideal diye lanse ettiği kişilere benzeme çabası yeme sıkıntılarına yol açıyor ergenlikte kilo vs alacak ancak bu seferde zayıflamak için uğraşacak maalesef psikolojik yardım alın çocuk için değil ( su akıyor yolunu buluyor) ancak kendiniz için yardım almanızda fayda var

0

Önce çocuk dr götür o ya çocuk gastroya yada diyetisyene sebep ney. Bucocuk niye öğürüyor araçtırılması lazım

0 0
paylaş
0

Aktardan yavşan otu sorun bir. Banyo suyuna bir avuç atın ve o su ile yıkayın. Tiksintiye iyi gelir iştah açar. Doktora götürüp tahlillerini isteyin mutlaka ama

0 0
paylaş
0

Once cocuk doktoruna goturun o sizden kan tahlilleri istiycek duruma gore diyetosyen ve cocuk gelisimine yonlendirecek vitamin eksikli kansizlik alerji istahsizlik yapiyo ve asla baski yapip zorlamayin

0 0
paylaş
0

Benim kızım da öyle. BLW ile başlamıştım, herşeyi yerdi. 3 yaşında kesildi. Ne kadar dikkat etsem de bu konuyu gündeme getirdikçe ilerledi.Mimiklerimden bile anlıyordu.Abur cubur yedirmiyorum. Ara atıştırma yok. Talep de ettiğini söyleyemem.Doğru mu bilemem ama ben sevdiği kurabiye, kek yapıp; "keki yemek isteyen yemeğini bitirsin" şeklinde yol izledim. Başlarda yarışma şeklinde yiyorduk ama rekabet duygusunu körüklediğimiz için pişman olup bıraktık. Öncelikle yemek konusunu gündemden çektik. "Yemiyor" ifadesini yansıtmadık. Masa saatleri dışında kuruyemiş verdim. Yeşillikleri tarhana çorbasına ekliyorum ve robotla çekiyorum. En azından psikolojik etkisini kaldırdık ortadan. Bir de vitamin eksikliği iştahsızlığa neden oluyor. Hala ideal bir rutinde değiliz ama geldiğimiz durumdan memnunum.

0 0
paylaş
0

Valla ben 6 senedir çekiyorum o durumu. Doktora da götürdüm bişe değişmedi. Yok vitamin yok iştah açıcı falan filan. Yemeyen yemiyor

0

Bir çocuk doktoruna gidin bence önce o gerekli görürse söyler zaten pedagoga gitmeniz gerekip gerekmediğini.

0 0
paylaş
0

Valla abur cubur tatli hamidiyla götürüyorlar is yemeye gelince acıktım diyo yemek önlerine gelince iy diyolar ac birakacan ara öğün vermicen yemek saati koy önüne yemezse keyfi bilir aman yesinde deyip onlarin istediği olmayacak

0 0
paylaş
0

Dr. Goturmelisiniz yemeklerden tiksinti ve mide bulantisi bir rahatsizlik olabilir safra kesesine baktirmalisiniz

0 0
paylaş
0

Benim oğlum da tam 3 yaşında ve bende bi şey yediremiyorum şimdiye kadar 3 defa tüm tahliller yapıldı çok şükür tüm her şey olması gerektiği gibi doktorumuz en son pandemiye bağladı çocuk enerjisini atamıyor ve bu yüzden böyle dedi ve ben hicbir şey yapamiyorum

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan