3 yaşındaki çocuğum tuvaleti gelince söylemiyor

0

Arkadaşlar. 3 yaşına girecek oğlum tuvalet eğitiminde ben götürdüğümde yapıyor ama kendi söylemiyor soylemesi için ne yapılmalı sizin evlatcanlar ne kadar sürede WC ihtiyacı olduğunu söyledi??

  EsraGülegen   -   Tuvalet Eğitimi
0 0
10 yanıt - paylaş
0

Ben 2 yaşında tuvalet eğitimi verdim 3 yaşına kadar öğrendi ama söylemiyordu soruyordum çişin varmı var diyordu goturuyordum şuan 4 yaşında kendisi söylüyor tuvaletim var diyor kendin git yap diyorum artık büyüdün abla oldun diyorum kendisi gidiyor zamanla o da söyler acele etmeyin

0

Siz tuvalete gideceğiniz zaman birlikte oyun oynarken kendiniz söyleyin “benim çişim geldi tuvalete gidiyorum, şimdi oynamaya devam edebiliriz tuvaletten geldim” gibi tuvalete girip çıktığınızı, tuvalette ne yapıldığını bilsin. “Sende büyüdün artık çişin gelince bana söyleyensen tuvalete yapabilirsin” gibisinden önce örnek olun sizi görsün daha sonra teşvik edin.
Kolay gelsin

0

Siz yanindan kalkin birden tuvaletim geldi yapip geleyim ben diye vurgulayin zamanla sizi ornek alacaktir.

0

Bizde de tam tersiydi, tuvalette yaptım diyordu ama bişey yoktu,sonra bir anda yaptı ve alkış yaptık,oley harikasın vs gaz verdim,ara ara sordum hadi yapalım mı derken bir günde öğrendi,iki haftadır çok şükür bezden kurtulduk,oyuna dönüştürün,kızım tam 25 aylık şu an

0 0
paylaş
0

Elhamdülillah 33 aylık ikizlerim biri kız biri erkek üç dört gün içinde arada kilotlarına kaçırarak da olsa gece gündüz aynı anda bezi bıraktılar. Sabahları bezleri dolu hatta ara sıra yataklarına geçmiş şekilde uyanırlardı. Artık büyüdünüz bezde bitti tuvalete yapacaksınız çişlerinizi dedim. Bundan önce sticker yapıştırma ödülüyle tuvalete götürmüşlüğüm olmuştu ama bezi bırakmak istememişlerdi. Erkek biraz direndi bez bağlamayıncada mecbur tuvalete yapmayı öğrendi.

0 0
paylaş
0

Ne zamandır öyle benim kızımda hep kendi gidip koşup yapıyordu bı zaman sonra cisim var dedi benim getirmemi bekliyor şimdide bu tabi Biray sonra falan oldu

0

Benim kızım 12 ağustosta vasladik başlarda olmayacak sanıyordum ilk cocukda hiç zorlanmamistim 5 günün sonunda tam kavramisti şuan çok iyi şükür hiç kacirmiyo biraz sabır işi

0

Sen bu kadar stres yaparsan hem sen yıpranırsın hemde çocuğun yapamaz.. Hazır değildir. Ben az kaldı 4 e gircek 1 aydır yapıyoruz hiç zorlamadım şimdi maşallah hiç altına kaçırmadan yapıyor söylüyor 1 ay öncesine kadar da konuşarak sadece hazırladım başka bişey yapmadım. Sonra icraat

0

İkiz ve erkek bende 1,5 sene içinde dört kere denedim ikizlerden erkek olana daha bir ay oldu öğreneli kızım maaşallah 3 günde öğrenmişti üstüne gitmeyin ara verip sonra deneyin her başarısız deneme onun ıcın tecrube be alıştırma oluyor cunku eger cocuk isterse bir hafta ıcınde soylemeye baslıyor

0

Sakin olun en azından götürünce yapıyor öyle düşünün benim oğlum 2 yaşında götürünce yapıyor kızım 4 yaşında tutuyor yani her çocuk bir değil sabır lazım sıkmayın canınızı ömür boyu bez kullanacak değiller elbet hazır olunca bırakacaklar

Anne ya da anne adayıysan