3 yaş oğlum katı gıda yemeyi reddediyor

0

Merhaba 15 gün sonra 3 yaşına girecek olan oğlum 10 gündür katı gıda olarak (et,yumurta, yemek,abur cubur bile) hiçbir şey yemiyor. Sadece süt ve mama yiyor. Katı gıda olarak birşey ağzına aldığında da beğenmedim, boğazıma kaçar diyor. Bu durumdan çok endişeleniyorum. Sizce ne olmuş olabilir nasıl bir yol izlemeliyim. Şimdiden teşekkür ederim.

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Aile büyüklerinden yardım al tüm yemeklerden yemesi lazım bu yasta

0

Su ver yanına sevdiği şeyler olsun .çok cigne de bak benim gibi yut de .acaba boğazına bişey falanmi yapıştı .anlattı ağzına bişey atmış olabilir ekmek falan cignettirin

0 0
paylaş
0

benim kızım 1 yaşına yeni girdi saydığınız şeyleri dahada fazlası yiyor kücükken eline vermedinizmi alışmamış korkuyor bi şekilde yolunu bulmalısunız yemesi lazım

0 0
paylaş
1 yorum
0

10 gündür böyle yaptığına göre muhtemelen boğazına yiyecek falan takıldı ve korktu. Boğazı ağrıyor ve katı gıdalar acıtıyor da olabilir. Ağzında aft gibi yaralar da olabilir. Fiziksel bir sorun olmadığından eminseniz yiyecekleri çok minik parçalar halinde azar azar önce siz çiğneyip gösterin herhangi bir sorun olmadığını görsün ve kendi gözetiminizde ona da yedirin,korkusu geçer diye umuyorum.

0 0
paylaş
0

Sorun siz de onu belli bir aydan sonra alistirsaydiniz alirlsirdi zaten.. 3 yaş büyük bir yaş ve herseyi rahatlikla yiyebileceği bir yaş

0 0
paylaş
0

On gun oncesine kadar yiyebiliyormus anladigim. Benim kizimda depremden sonra oldu bu anlattiklariniz. Biz doktor yardimi aldik. Ustune cok dusmeyim ne yemek istiyorsa verin demisti. Simdi gecti cok sukur. Size tavsiyem pedagogdan yardim alin

0 0
paylaş
0

Anne olarak çocuklarımız üstünde çok tedirgin pinpirikli dünyanın sonu gelmiş gibi davranıp kara kara düşünebiliyoruz.
Her çocuk aynı değildir hepsi birbirinden farklıdır zaten onları özel yapanda bu rahat olun yemesini istediğiniz şeyi 10 gün yapmayın sonrasında yapın ve aynı masaya oturup kendi tabağınızı zevkle yiyiyn işe yarayacaktır.

0

Yorum yapanlar yazıyı tam okuyunuz lütfen ⁉️❗❗❗10 gündür demiş, basit mantık öncesinde yiyormuş.
Yok senin suçun kolaya kaçmışsın, yok alıştırmamışsın, yok bilmem ne ....
Kadının zaten bir üzüntüsü var ve yardım istemiş , birde sizin suçlamalarınızla sinirleri iyice bozuldu!
Öncelikle geçmiş olsun, sonrasında biraz gözlem lazım çünkü çok fazla sebep olabilir, kardeş faktörü varmı? Oyuncağını ağzına atıp boğulma tehlikesi geçirip korkmuş olabilir, izlediği birşeyden etkilenmiştir, sadece ilgi istiyor olabilir, ağzında yara veya boğaz ağrısı olabilir, öncelikle fiziksel bir bakın, sonra konuşun bol bol , belki korkudan söyleyemiyor... Hiçbir çözüm olmazsa profesyonel yardım alın derim, naçizane fikrim ...

0

Farklı şekilde yedirin, yumurtayı sütle karıştırın, köfte yaptığınızda suyu ile iyiye ezin
O şekilde yemezse bu şekilde yer.

0 0
paylaş
0

Sanirim gecis donemedinde arada cocuklar yediklerini bile yemiyor uzerine gitme daha once yediklerinide yer. Benim oglumun 9 aylikken bogazina gofret kacti 6 ay boyunca kati bisey yemedi dr yavas yavas yogurt ver korkusu gecinceye kadar herseyi reddeder dedi simdi normale dondu. Herkes herkesi elestiriyor ama hepimiz anneyiz cocugumuz bisey yesin diye 10 takla atiyoruz ve bunu herkes yasamistir

0 0
paylaş
0

Azının tadını deyiştirin ol na dogumgünü yapın aç Nında pasta yesin kuruyemiş verin acık tırmayın süt istiycek kadar az az sıkmadan oyunlar la yemek getirin o yediyini bile anlamasın öyle oyuna daldıgı bir anda yedirin hamur yogurtun ona yedirin o ara yedirin çeşmeyle oynasın yedirin siz onu evire çevire acıkmadan yani süt istemesine fırsat vermeden yada süt bi elindeyken öbür tarafta da yedirebilirsiniz alışır çok çaba sarf etmeniz lazım kolay gelsin

Anne ya da anne adayıysan