3 küçük çocuğu olan var mı

0

Mrb iki çocuğu küçükken 3ncuye hamile kalan varmı aranızda hayatınız nasıl gidiyo

  RaşitLale   -   Diğer
0 0
12 yanıt - paylaş
0

İki varken üçe, üç varken dörde ha ile kalan var. Eğer planlı ve düzenli olursan herşey yoluna giriyor. Karamsar olursan kör düğüm olursun. Rabbim en güzelini verendir. Sabır sonu selamet inşallah.. Şimdiden hayır getirsin bebeğiniz.

0

Valla Allah kolaylık versin heralde onunda bi yolu oluyordur iyi düşünün iyi olur

0 0
paylaş
0

İlk kızım 3yaşında ikinçi kızım 15aylık ve ben 3e hamileyim oğlumda 28haftalık olduk😂sağlıkla gelsinde gerisi hallolur ya allahın izniyle🙏🏼

0 0
paylaş
0

Ben varim ya valah cok zor oluyo 6 yas 5 yas ve 1.5 yaslarndalr

0

İkizlerim var 28 aylık 1 oğlum var 14 aylık toplam da 3 bebeğim var elhamdülillah 🙏 zamn zamn Zor bir o kadar da kolay boş vakit yok can sıkıntısı derdi yok arkadaş eş dost ihtiyacı yok ben çok memnunum anneler fedakar ve güçlüdür ve üstesinden gelemeyeck birşeyleri yoktur Yeter ki isteyelim bu arada tek bakiyorum ev işi yemek vs herşey dahil ayrıca eş ve 18 yaşında da bir oğlum var onlarun da bakımları dahil 🤣

0

Gözünüzü korkutmayayım dicem ama gerçekten çok cok zor oğlum 7 yaşında kizim 3 yaşında küçük kizim 13 aylık ve calisiyorum

0

İki çocuğa bazen yeteneğimi düşünüyorum küçükle ilgilensen büyüğü ihmal ediyor musum gibi geliyor 3 cuyu düşünemiyorum düşünmek bile istemiyorum

0 0
paylaş
0

İlk 6 yaşında ikinci 4 yaşında üçüncü 4 aylık ve okadar zor ki aklı olan yapmasın yapanında allah yardımcısı olsun ve daha ben 25 yaşındayım

0

Kızım 4 oğlum 2 yaşında 9 haftalık da 3. ye hamileyim Allah kolaylığını verir sağlıkla büyüyüsünler sağlıklı gelsin dünyaya yeter

0

Çok yorucu ama tatlı hayat diyebilirim. 6 4 2 yaşlarında evlatlarım.

0

2 buçuk yaşında kızım ,1 buçuk yaşında oğlum ,1 haftalık kızım var .2ve 1 yaşındaki çocuklarımın uyku düzeni oldugu için suan hiç bir sıkıntı yok .

0 0
paylaş
0

Vallahi Allah oncelikle hepimize sabir versin sonra 3 cocugu olupta 3 de kucuj olan annelwre benim iki cocugum var biri 2.5 digeri 4 aylik tanikide Allah onlara oncelikle saglik versin ama okadar zorki yetisebilmek cok cok zor heleki ayni anda aglayip ayni anda karinlari aciktiysa aman diyorum ben okadar zorlaniyorumki birde kimsem yok tekim kafayi yicek durumdayim esim hem gece hem gunduz calisiyo ve nerdeysr hic eve geldigi yok tamamiyla butun sorumluluk bebde cok yoruluyorum yorulmktnda gectim yetisrmemek beni olduruyo ikisinede kiyamiyoyum ikisi birden aglayinca ne yspcagimi sasiriyo telas edoyorum syres ediyorum kostr kostr onlara yetsmeye calisyorum agzima tek lokma koyacak vaktim bile yok

Anne ya da anne adayıysan