3 aylık kızım sürekli gezinmek istiyor

0

Arkadaşlar kızım 3 buçuk aylık sürekli gezinmek istiyo yoksa ağlıyor nasıl bir yol izleyebilirim 😔 bide tv bakmayi seviyor oda iyi değil ne yapabilirim

  yaren   -   Bebek-Çocuk Gelişimi
0 0
18 yanıt - paylaş
0

Alışmış artık canım bı ara öyle olur TV açma bence çok zararlı

0

Sabret canım. Sonra kucağıma alam dersin gelmez. Böyle zamanlar değerli. Kokunu istiyor demekki. Televizyondan uzak tut ama. Ev işine çocuğunu feda etme.

0

Ah benimkid3 sürekli kucakta gezmek istiyir televizyon açık izlemiyor bide bide onunla konuşmamız i istiyor

0 0
paylaş
0

3 buçuk aylık tv mi izliyor anlamaz ki açmayın bence çok erken başka şeylerle geciştirin mesala yuotup dan fön makinesi elektirik süpürgesi sesleri ninni sesler açın görmeden kulağıyla dinlesin.

0 0
paylaş
0

Ay benim kız ilk 1 yıl kucağıma yapışık gezdi sonra mı bi yürümeye başladı tamam şimdi gel diyom gelmiyo zilli

0 0
paylaş
0

Yere bi battaniye ser canım bırak oraya bi kaç da oyuncak koy dikkatini çeksin ben öyle yaptım

0

Siling fayda eder size yemek yaparken ev icinde dolaşırken tanıyordum ben faydası var anne sıcaklığı arıyorlar 💞💞💞💞🤟siling edinin .

0 0
paylaş
0

Hergun huy değiştirir canım gezdir bosver zaten büyüdüklerinde kucağa gelmezler ben anı yaşıyorum sende öyle yap tvde açma bozulmuş gibi yap kumandanin pilini cikar açılmıyor de dikkatini baska yone cek ben gunde yarim saat loco açıyorum sesler ve tepki vermeyi öğrensin diye onuda beraber izliyoruz

0 0
paylaş
0

Biri 5 yaşında diyeri 11 kucağıma gelin diyom anne istemiyom diyorlar tadını çıkar 😏 sağlıklı olsun gerisi çok mühim değil

0

Oglum bebekken bebek arabasinin tekerlerini yikar koyar icine evde gezdiriridim...yada kanguru baglar icine koyardim...perisan ederdi beni nezaman yurudu bayram ettik

0 0
paylaş
0

bebek arabasının ayaklarını sil gezdir. bi de çamaşır leğenine delikli olanlar onun içine koy evi toplarken senle dolaşsın. durmazlar zaten, tuvalete bile girerler senle.

0 0
paylaş
0

Ahhh canım yaa benim ki de öyle kolik gazli bebek sürekli benle temas halindeydi yoksa susturmam mümkün olmuyordu biraz sakinleştik ama gel gelelim uyanınca sürekli kucakta yürür vaziyetteyiz oturdun mu vay ki vay haline battaniye seriyorum dikkatini farklı şeylere çekmek istiyorum yok banamisin demiyor sol bacağım sol kolum da kemiklerin sızliyor artık o derece yani ama biliyorum ki geçecek bu günler daha önceden antremanliyiz neyseki

0

Bende öyleyim malesef 4 aylik kizim sürekli gezinmek istiyi kucak istiyo yaninda oturmami konusmami istiyi arkami döndüğüm an aglar benim kizimda televizyon hastasi ama isik geldigi icin dikkatini cekiyo normaldir

0

Televiz yon izletme bol bol konuş oyunlar oyna çok güzel günler sabırla devam et geleceğin zeki çocuğu

0 0
paylaş
0

3bucuk aylik tvden ne anlıyor sasirdim☺️ bizimki 8aylik daha bir aydır falan bakıyor reklamlar ilgisini cekiyor bide sabahlari bir saat falan trt cocuk bakiyoruz

0

Benimki de 4 aya girdi tv ye bakıyor önüne yastık koyuyorum bakmasın diye
Bilinçli izlemiyorlar tabi ki ama yine de bu aylarda tehlikeli bence

0 0
paylaş
0

beşikler için müzikli ışıklı oyuncaklar çok ise yariyo dikkatlerini ona yoğunlaştırdığı için rahat uyuyor benim kızım 3aylik

0

3 ve 5 ay arası bebeklerde ağlama krizi oluyor. Kolik deniyor. Sırtım ağrıdan catlardi sanki. Biterdim gezdirirken .be rk arabasi çok iyi oluyor evde. Çok rahatlarsın.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan