2,5 yaşındaki kızım kakasını tutuyor

0

Merhaba ıkı bucuk yasında kızım var tuvalet egıtımıne baslamıstim cok korktu kakasından etkilendi geri bez bagladım sımdıde bezınede yapmak istemiyor kakasını sureklı tutuyo yaparkende parca parca yapıyo cok aglıyo doktorada goturdum krem surup verdi bı aydır boyle neredeyse tuvalete girince cok asırı aglıyo hıc alısacak gıbı degil basına boyle bısey gelen varmı tek bezine yapsın istiyorum

  AyşeMina   -   Tuvalet Eğitimi
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Tuvalet alışkanlığının oluştuğu dönem çocuğun kişilik gelişiminde çok önemli olan kritik dönemlerden birisi.3 yaş öncesi eğitim verilmemeli.Sonraki dönemdede hazır oluşuna dikkat ederek eğitime başlanmalı.

0

Benim kızım da ilk başlarda kendi tutuyordu yapamamak için resmen kendisiyle savaşıyordu ama sabredin ve lazımlıkla öğretin o daha kolay siz biraz bekleyin korkusu geçsin ve siz tuvalette gittiğinizde onuda götürün ki ve ona bak korkacak birşey yok bende yapıyorum deyin hatta ben lazımlıkla öğretirken kaka yaptığını fark etmesin diye TLF Kukuli tuvaletini yapıyor ki vidyosunu izlettim bir iki defa yaptık bunu sonra kendisi alıştı ama sabırlı olun kendisine tuvaletini yaptığında sakın kızmayın o ters tepiyo

0 0
paylaş
0

Lazımlığa yapıyor lavaboya gidip lazimligini temizlerken onuda götürdüm hep üstüne sifonu o çekiyordu kaka bay baay diyordum bu onun için eylenceli bi hâl aldı bide sürekli harikasın süpersin muhteşemsin dedim onu o konuda yüceltin onun zaferi hâline geliyor altını ıslattığında anne galiba çişimi yapmışım diyordu bende hayır annecim su dökülmüş sen yapmazsın altına dedim hep çok çabuk öğrendi şükür

0

Bemmde agladı girmek istemedi. Hikaye anlattım, sevdiği bişeyler koydum tuvalete. Girince otururken oynattım. Krem sürdüm mesele bacagına ufak bir yara vardı. Değişik şeyler denedim, korkmuştu çünkü. Sevdiği şeyler koyun girince ona dalsın ama otursun Aynı zamanda, oturunca çişi gelir yavaş yavaş alışır inşallah. Zorlu bir dönem cidden

0

Ben kızımda bıraktirdim. Ne gece ne gündüz alıştırma kilot giydirdim. Işedi kendi utandı. Kakaya gelince korktu ama ödülle korkuyu yendik. Çiş yapınca 1 bonibon kakasini yapınca 1 ozmo verdim. Aferin kızıma hak etti diye diye alıştırdım. Kızıma ıvır zıvır vermediğim için. Bonibon ve ozmo çok iyi oldu. 1 hafta sonra onu fındık kuru üzümle değiştik

0

Tuvalet eğitimi en zor olan...ben oğlumda tam 3sene ugrastim ..sinitleeim bozuldu..ama siz siz olun üstüne çok gitmeyin

0

Çocuğun tuvalet eğitimine 3 yaşından önce başlanmamalı. 3 kızım da benim var hiç eğitim vermeyi denemedim 5 yaşına kadar 3'ü de bütün tuvalet alışkanlıklarını kendileri kazandılar. Biraz bekleyin ne olur sonra tamiri zor travmalar gelişiyor.

0 0
paylaş
0

benim 3 çocuğuma hepside lazımlık aldım hepside 3 yaştan küçük bıraktılar maşallah hepsini başında bekledim her yapmalarında alkışladım kolay oldu

0 0
paylaş
0

Tuvalet eğitimi henüz hazır değilken başlamışsınız. 3 yaşını tamamlasın çocuk niye acele ediyorsunuz herşeyin bir zamanı var 3 çocuğumu 3 yaşında alıştırdım böyle sorunlarla karşılaşmadım

0

Kızım 24 aylık. Daha önce ara ara tuvalete oturtmuştum çoğu zaman yapmadan kalıyordu. Anne buraya yapıyor baba buraya abi buraya diyordum hep. Bir defasında küçük tuvaletini yaptı hemen süpersin lina sen benim süper kızımsın dedim biraz heveslendi babası abisi geldi alkış yaptı. Aradan 1 ay geçti büyük tuvaletini yap seninle sifonu çekelim afedersiniz kakaya bay bay yapalım dedim. Yaptı ve biz bay bay yaparak uğurladık😃Bir sabah uyandı ee dedi tuvalete koştu bir dahada bez bağlamadık..22 aylıktı

0 0
paylaş
0

Benim kızım 21 aylık vede hazır.Bu beni çok mutlu ediyor.Ama hazır olmasının bir sebebi var.Bu konuyu konuşmak.Bezini çekmeden önce konuşarak onu hazır hale getirin tavsiye ederim drek çekince korkuyorlar çok zor oluyor vede çok uzuyor bu süreç.benim kızım hazır olmasına rağmen çekmiyorum ama konuşuyorum 2 yaşını doldurmasını bekliyorum.2 yaşın altında bezleri çekilen çocuklar büyüdüklerinde piskolojik bozukluklar yaşayabiliyorlar.

Anne ya da anne adayıysan