2,5 yaşındaki çocuğum çişini söylüyor ama tuvalete oturmuyor

0

İki buçuk yaşında oğlum var, çişini söylüyor ama tuvalete oturmuyor , korkuyor , ne yapabilirim

  3bebekli   -   Tuvalet Eğitimi
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Benim kizimda korkuyordu gitmiyordu tuvalete cocuk oturagi varya tuvalet icin onu kullanin bizde ise yaradi çocuk alisti sonuc basarili

0

İnanınki bunlar dert değil.. Eninde sonunda öğrenir. İnsanlar ne acılarla uğraşıyor. Artık anlayalımki ufak tefek şeylere kafa yormamalıyız.

0

Bende cok ugrastim oglum 3,5 yasindayken, soylemiyordu, tuvalete goturdugumde korkuyom istemiyom diyordu. 4 yasina 1 ay Kala, kendisi dedi benim cisim geldi tuvalete gidelim diye.
Yani hazir olmasi onemli, sonra kendiliginden oluyor.
Bir cok insan size ben ogretirim, sen ogretzmemissin, soyle yap Boyle yap denildi.
Cocugunuzun kendisine guven gelmesi no bekleyin

0

Benim oğlum lazım lığı oyuncak yaptı resmen .hic daha ona yapmisligi yok tuvalete de yapmıyor alistiramadim cok uğraştım. Simdi biraz ara verdim belki hazır değildir psikolojik olarak diye .çünkü herkes diyor ki hazır olursa kendisi kolay alisirmis 🤔🤔🤔

0

Benim oğlum da tuvalete düşerim korkusu var banyoya çiş tuvalete ters oturma olarak büyük yapıyor oda kontrolleydi inşallah yakında normale döner ama 4buçuk yaşında şuan 2senedir bu durumda yapıyor lazımlıktaki delikten bile korktu oturmadı bende düz neresi oraya alıştırdım zamanla düzelir yani inşallah büyüklerde pek sorun yaşamadım son numara böyle yaptı 🤷‍♀️kolay gelsin sizede

0

Benim oğlumda 26 aylık oda tuvalet ten ve krozetten korkuyor çişini öğretmeye çalıştım başarılı da oldum gibiydi ama korkusu yüzünden erteledim ....sonuçta çocuğumun psikolojisi daha önemli benim için... zamanı geldiğinde öğrenir diye düşünüyorum

0

Tuvalete oturup(Lazimlik)tuvaletini yapan bebeklerin videolarini izletin ve bak onlar ne guzel yapıyorlar çünkü büyümüşler deyip özendire bilirsiniz.

0

Oyuna çevirin ben mesela çişe bay bay yapıcaz dedim her yaptığında alıyo lazımlığı kendi döküyo bay bay çişim diyo su döküyo kendi

0 0
paylaş
0

Beklemekten başka yapacak bişeyiniz yok ne zaman hazır hissederse o zaman oturacak kızımda 2 yaş gibi bezi attık ama büyük tuvaleti bi kaç kez yaptı sonra ne olduysa korktu doktoru da zorlama dedi hemen bezini bağlatıp bitince çıkar temizle şimdi annecim diyordu taaa ki arkadaşını gördü klozete yaparken 3 yaşını geçik ozaman yaptı

0 0
paylaş
0

Kızımda öyleydi atlatıyorlar stres yapmayın zorlamayın ödüllendirerek heveslendirin odul alkis kucuk sewdigi bi yiyecek gibi

0

Zamanla oluyor şuan bende alistiriyorum baya uzun sürdü zamanla geçiyor sadece sabır et kendisi gitmeye başlayacak bunu hızlandırmak isterseniz tuvalet eğitimi video izletin yaşıtlari var sa beraber tuvalete gönder ama sen de gizlice takip et teşvik et asla zorlama ve tatlı dille benumm oğlum daha kötüydü duzeldik anlama zamanı gelicek sabır et korkusunu yenin yavaş yavaş birde hiç sormadan tuvelete götür orda ağlarsa zorlama bırak pes etmeden biraz sonra bidaha götür

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan