2,5 yaşındaki çocuğum çiğnemeyi bilmiyor

0

Çiğnemeye alıştırmak ne kadar zor oğlum 2 buçuk yaşında alistiramiyorum bugün sabahtan beri agliyo nasıl olacak ne olur bi fikir verin neolur😭😭

  sunset   -   Ek Gıda-Beslenme
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Sevdiği bir seyin içine hafif ekmekleri ufagi at. Normal kurutulmus ekmek de olur. Bebe ekmeği satılıyor o da olur. Çorbanın içine at muhallebinin içine at. Biskuvi gibi hemen erimiyor, alışır zamanla ver. 2.5 yaşında oğlum tost kemirirdi. 3 te kreşe verdim. Hiç yemek sorunumuz kalmadı. Eline biskuvi falan ver.

0 0
paylaş
0

Benim kızımda 1.5 yaşında. Bizde aynı sorunu yaşıyoruz. En ufak pütürlü birşey gelse hemen ögürüyor.

0 0
paylaş
0

Her kez farklı şeyler söyler bebek farklıdır eyer okadar sıkıntılıysa bi doktora gösterin çünkü artık yemedi gerek

0 0
paylaş
0

Bu zamana kadar nasılsın besledınızkı çiğneme alışkanlığı yok.. Kızımın 5 dısı var fıstık bile ezıyo onlarla 1yasında ben 6ayında herşey vererek eline alışkanlık edındırdım 3cocugumda da oyle yaptım çubuk ekmek elma Muz portakal verdım hep herzaman püre yapmadım arkadaşım hep mama verır ezer püre yapar verirdi onunki 4 yasında pglumla yaşıt çocuğu var hala ezıyo herşeye veriyor blendırda ezıyo falan yeme alışkanlığı yok hala pütürlü ve bütün ezmeden versin anneler ellerinden geldıgınce

0 0
paylaş
0

Oglumda öyleydi kardeş sıvı seyler verdimi yerdi mesela çorba falan ama içinde taneli Bi çorba oldumu kusardı. Doktorum kussun ver sen alışacak demişti gerçekten de öyle oldu 1, 2 ay oyle kusarak geçti ama alıştı çok şükür bizim birde dişlerimiz çok gec patladı onunda etkisi vardı şuan üst 2 azılarımız patladı çok şükür yemesinde bir sorun yaşamıyoruz artık ama canı istemedigindede zorlamıyorum karnı acıkınca zaten belli ediyor kendini o şekilde yediriyorum Allah sabır versin zor süreç ama geciyor bir uzmana görünmesindede fayda var 2 bucuk yaş az degil şuan çok güzel yemesi gerekiyor oglum 19 aylık bu arada

0 0
paylaş
0

Once cignemeyi ogrenmeli sonrasinda yutabilsin havuc sogan prasa salatalik ne hosuna gidiyorsa verin eline cigneyip yumusatsin izin verin hemen yutamazlar biraz biraz sonra kendileri kesfediyor tabi bunu gozetim altinda yapin mutlaka

0 0
paylaş
0

Cubuk krekerle baslamistik sevmişti öyle alıştı ama 2 gündür hiçbirşey yemiyo arada ataklar oqluyor malesef

0 0
paylaş
0

Bence de çok geç kalmışsiniz biz ,8 aylıkken sebze çorbasını çatalla yarı ezip yedirdik öyle deneyin iyice haşlayıp çatalla yarı ezip verin yavaş yavaş öğrenecek inşallah

0 0
paylaş
0

Benim oğlum hep yemede problemliydi ağzında tutar 6 yaşında hala öyle kızım var 1,5 yaşında her şeyi yiyor bence çocukla alakalı

0

Neden cigneyemiyor? Uzmana danistiniz mi? Belki ciddi bir sorun vardir.. diger taraftan belki pedagog 'da bir faydali olabilir..

0 0
paylaş
0

Kaç aylık ek gıdaya başlattınız acaba benım oğlum 14 aylık çiğneyerek yer pipetle su ,süt içer ve bunları göstermedim öğreterek degıl ek gıdaya 7 aylık baslamştık acaba bunla alakalı olabılır mı dıye düşünüyorum

0 0
paylaş
0

Benim kızımda aynı eline bisküvi ve kraker tarzı şeyler vermeye çalışın ben hep öyle yapıyorum bu defa hiç alışamıcak ve sürekli çiğne demeniz gerekiyor karşısına geçip sizde birşeyler yiyin göstermeye çalışın

Anne ya da anne adayıysan