23 aylık bebeğim ağlayarak uyanıyor

0

Merhaba sevgili anneler ben bişey sormak istiyorum. Oglum 23 aylık dün gece şöyle sıkıntı oldu0üi zaten uyuyordu aglayarak uyandı normal durum mu bilmiyorum kendi kendine aglıyor duruyor ayaklarını karnına dogru çekiyor. Ama çok farklı aglıyor 2 yaş sendrumu desem böyle olmaz. Böyle şiddetli şekilde aglamaz diye düşünüyorum dün gece 11 sırası yulaf birde sütü kaynattım ikisini öyle verdim önceden de öyle verirdim içine muz ezerdim acaba yulaf ezmesi mi rahatsız etti onu çok vicdan azabı çekiyorum sinirleniyorum kızıyorum ona böyle yapmamam gerekiyor 6 7 ye kadar aglıyor sürekli 😥🥺

0 0
9 yanıt - paylaş
0

Süt gaz yapmış olabilir kendini suçlama eğer bugünde ağrısı olursa bir acile götür onlarda baksınlar

0

Bi doktora götürün normalde böyle yapmıyorsa idrar kana baksınlar enfeksiyon çok sancı yapar bakılsın

0 0
paylaş
0

Gaz yapmıştır bizimde geçen gün aynısı oldu 3saat deliksiz ağladı zor sakinlestirdim sürekli dualar okudum karnina masaj yaptım çok şükür bı daha aynı şeyi yaşamadık

0

Geç saate yiyecek vermeyin gaz yapmış gaz sancısı çok kötüdür. Uyumadan 2 saat öncesinde bişey vermeyin mide dolu olunca rahat uyuyamaz
Uyumasa da derin ve kaliteli uyku olmaz 23 aylık bebek değil artık çocuk gece acıkmaz artık sizinle akşam yemeyi yedikdiktan sonra yeterli .iyilik yapayım derken kötülük yapmayın .hazımsızlık olup gaz yapar reflü olur yazik

0

Gece yiyecek vermeyin. Artık 2 yaşında olmuş. Akşam yemeğiyle günü bitirin. Süt gaz yaptı muhtemelen. Ağır geldi. Hazımsızlık yaşattı.
Devam ederse idrar yolu enfeksiyonu için dr a gidin.

0 0
paylaş
0

Bence yulafda vermeyin rahatsız etmiş olabilir gece çok fazla yedirmeyin oğlum gibi rahatsız oluyorsa ondan uyumuyordur

0 0
paylaş
0

Ben mama veriyorum gece yatarken kendimden kesiyorum yinede kızımın mamasini aliyorum şükürler olsun süt vermeyi düşünmüyorum 21 ayligiz 2 buçuk yaşına kadar vermeyi düşünüyorum çünkü öyle olması gerek bence

0

Karnı ağrımış belli,yulaf ezmesi vermek nerden çıktı ?? Muz bile gaz yapar gece verilirse.her duyduğunuzu yapmayın.

0

Yulaf karın ağrısı yapmıştır süt zaten gaz yapar ikisi birlesince ağır gelmiş belli ki...ben akşam yemeğinden sonra hiçbir şey vermem...sadece anne sütü

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan