22 aylık oğlum konuşmuyor

0

22 aylık oğlum var daha konuşmuyor . Bazen dede baba hadi falan diyor sesler çıkarıyor ama bu kadar gecmi oluyor napmam lazım sürekli konusuyoruzda

0 0
17 yanıt - paylaş
0

Yapacaginiz en iyi sey size bisey sorunca hic bikmadan cevap vermek bazen bir seyi onbin defa sorabiliyorlar mesela bune derler bikmadan cevap layin 🤗

0

Benim ki 5 yaşını doldurmak üzre daha yeni anne baba dede nine diyo 2 defa pedagog a götürdüm fonolojik bozukluk dediler dediklerimizi algılıyo yapıyo amaa konuşma yeni 7 yaşında net konuşuyomuş bu durumda olanlar

0

benim oğlum 30 aylık şu 2.3 aydır kelimeleri falan söylryip cüm leler kurmlaya her duyduğunu söylemeye çLışmaYa başladı normal bence endişelemeyin . erkwk çocukları biraz geç konuşuyor.

0

Benim oglumda 19 aylik ayni bi kac kelime konusuyo verdigim her komutu yerine getiriyo ne istedigini gosteriyo bende sizin gibi takiyorum biseyleri yanlis mi yapiyorum diye

0 0
paylaş
0

Benim oğlumda 3 yaşında halen konuşmuyor anne baba bir kaç kelime söylüyor bende çok endişeleniyorum bakalım iki hafta sonra kreşe başlıycak inşallah faydası olur eğer olmazsa yardım alıcam

0

benim oglum gec konusdu yegenim gec konusdu.cogu tanidiklarim gec konusda..korkmayin konusuyor anliyor duyuyorsa gec konusacaktir

0

Her çocuğun öğrenme hızı ve gelişimi farklı olur. Kıyas yapmak yanlıştır. Ancak bazen önemsemeyip üzerinde durmadığımız basit şeyler aslında çok önemli sorunlar olarak karşımıza çıkabiliyor. Herzaman bir uzman görüşü alınmalı. Bir pedagog ve ya dil terapisti basit bir görüşme ile sorun var mı yok mu saptar. Hiç birşey kaybetmesiniz. Bir sorun yoksa güvenle devam edersiniz. Ama bir sorun varsa da erken müdahale ile çocuğunuza dünyaları verirsiniz. Örneğin 3 yaşında hala konuşamayan bir çocuğumuz öğretmenin isteği ile dil terapistine gitti ve aslında dilin alt kısmında bulunan bir bölümün dar olması nedeni ile konuşma güçlüğü yaşadığını öğrendiler. Basit bir operasyon ile çocuk kısa süre de konuşmaya başladı. Çocuklarımıza değer verelim. Doğru adreslerde çare arayalım. 🙏🤗

0

Anne baba diyorsa gerisi gelecektir elbet, benim kızımda o aylarda öyleydi bir kaç. Ay sonra birden herşeyi söylemeye başladı. Normal bir durum, şu anda renkleri sayıları hayvanları çıkardıkları sesleri biliyor kayda almış öğrenmişsöylüyor🤣 sıkıntı yapmayın yavaş yavaş konuşacaktır bu konuyu yanında konuşmayın psikolojik etkilenmesin çünkü onlar herşeyi anlıyor

0 0
paylaş
0

Adını söylediğinizde dönüp bakıyor mu, komutları yerine getiriyormu( kapıyı kapat, kumandayı getir ıslak mendili getir..... ) yaşıtlarıyla oyun kurmaya çalışıyor mu, etrafıyla ilgili mi, göz teması kuruyor mu

0

Konuşmaya devam kitap okuyun yüz ifadenizden bile etkilenecektir 😊 yotube ta 888.8 hz müzikler açın sizi de onu da müthiş besleyecek enerjiniz değişecek sevgiyle .

0

Benim oğlum 3 yaşinda konuşmayı başladı oda 2 yaşındaki kardeşi konuşmaya başladığında ona eşlik eti Yane her çocuk bir değil. Canim üzülmeyin bi iki kelimeyi diosa sorun değil demek

0

Benimki 3 gün sonra 3 yaşını bitirecek daha yeni yeni başladı konuşmaya
Acele etmeyin çocuğuda baskılamayın her çocuk farklıdır
Göz teması kuruyor adını söylediğinizde bakıyorsa problem yok demektie

0

Her çocuk bir değildir telaş yapmayın benim oğlum tam 3 yaşına bir ay kala cümle kurmaya başladı o zamana kadar baba anne dede mama su diye kelimeler kurardı bir anda ne olduysa cümle kurarak konuştu. Göz teması varsa basit kelimeleri söylüyorsa ve söylediğiniz cisimleri size gösterebiliyorsa korkmayın.

0

benim oglumda 21 aylik adaa,anaa,attım,babba,Allah diyo..karga nasil yapio oglum deyince gaaaaak diyo ama oyle kelimeler kurmuyo..kizlarim bu yasta baya konusuolardi 🙃

0

Canim aksamlari uyutmadan önce kitap oku ona.. Resimli kitaplari resimleri anlata anlata oku. Gelisme olacaktir. Akrani yok sanirim, akrani bir arkadasida olursa iyi olur.

0

Benım oglumda 2 bucuk yasında konustu, bir uzmana sorun su ankı durumunu degerlendırsın, problem yoksa bosuna goturmeyn

0 0
paylaş
0

1.oglum 1.5yaşında, 2.oglum 3.5 yaşında konuştu oda yarım yarım 9 yaşında düzgün konuşma başladı birgün kreşe gitti 3.5 yaşında teyzeleri diyor bugün bana fofos teyze fofos teyze biz gün fosaya gitcez ben anlamadım kadın bana acıkladı, bakalım siz anladınızmı şimdi25 yaşında ünv bitirdi işinde güçünde cenede hiç susmaz

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan