2018 doğumlu çocuğum kendini savunamıyor

0

Merhaba arkadaşlar kızim 2018 tembuz doğumlu Çok sevecen Sevgi dolu konuşkan Akıllı bir çocuk Arkadaş canlısı Ama arkadaş ortamında yaşıt çocuklar Ona Vurduğunda asla kendini savunamiyo ona vuruyolar ısırıyor çocuklar Kaşla göz arasında yanıma alıp oturtsamda busefer gene onlarla Oynamak istiyor Nasıl kendini savunmasini Ogrete bilirim Onlar sana vurursa vur diyorum çünkü canıma tak etti artık ama yok 1yasinda kardeşi var o bile saçını çekse anne yazık kızma diyo bir kursa falan yazdirmalimiyim Acaba🤷‍♀️ Benim cocugummu Anormal milletin Çocuğumu kararsızım

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Ya benim canım 🥺🥺🥺.
Bilemedim nasıl bir yol izlenmeli. Çocuk psikologlarına yonelseniz. Terapi almasi ve o yönde ilerlemeniz daha doğru yaklaşım olur. Öyle güzel bir çocuğunuz varmış ki. Umarım hayat düzelir de bu yavru değişmek zorunda kalmaz. Her daim sağlık ve mutlulukla kalın inşallah 😊🙏🥰

0

Sen de vur demek çok yanlış bir şey. 3 yaşında bir çocuğa savunmayı öğretmeyin, onu koruyun. Anaokuluna gidiyorsa öğretmenlerinin, yoksa sizin gözetiminiz altında olmalı. Başka bir çocuk ona vurmadan, onlara, beraberce kardeşçe oynamayı öğretin. Yanlış olduğunda neyi niçin yanlış yaptıklarını belirtin. Şiddete neyin yol açtığını araştırıp o nedenleri ortadan kaldırmaya çalışın. Diğer anne babalarla konuşun, ortak çözümler üretin.

0

Hicbisey yapma kafanda takma yasaya yasaya öğreniyor hiç de merak etme bizde aynı şeyleri yaşadık vaktinde anlatmakla anlamıyorlar yaşayarak öyle bi öğreniyorlar ki şimdi gülüyorum halime ne diller dökmüş ne kaygılar çekmişim diye

0

Bnm oğlumda aynı 2018 li vuracaklari zmn ne karşılık veriyor nede kaçıyor karşılık vermesini bende istemem ama uzaklasmiyoda dayak yiyip bana ağlıyor

0

Yurtdisinda böyle cocuklar icin terapiler oluyor kendini savunmasi hakkini aramasi ifade edebilmesi icin benim kizimin cantasini alirlardi tekrar isteyemezdi 3.4 yaslaronda göturdum simdi her hakkini savunur

0 0
paylaş
0

Evde kendi aranızda oyun oynayın. Oyunun kurallarını siz koyun ve siz ona vurduğunuzda istediği kadar size vurmasına izin verin. Birkaç sefer vurup sizi uzaklaştirdigini görürse hem bu konuda ozguveni artar hem de vurmayı öğrenir

0 0
paylaş
0

Aynı yaşta benim oğlum da öyle . Herkesten dayak yiyor ve hep ağlıyor . Ben küçüklüğünden beri kimseye vurmamasi gerektiğini söyledim ama benim de canıma tak etti artık .

0

Benim kızımda öyleydi çok üzülüyordum 5.5 yaşında artık kendini koruyor birine vuramasanda kendini korumalısın sana kimsenin vurmaya hakkı yok diyordum.

0 0
paylaş
0

Benim oğlumda aynı şekildeydi drama derslerinin en iyi gelebilecek şey olduğunu öğrendim özgüven iletişim açısından sizde bir araştırın isterseniz

0

Benim kızım da 3 yaşında aslında çok sosyal bir cocuk ben de aynı durumdan rahatsızım kavga etmesini istemiyorum ama sürekli de yaşıtlarından dayak yiyor kızımın da başka bir çocuğa vurmasını da istemiyorum artık ne yapacağımı şaşırdım banada fikir verin lütfen

0

Büyük kızım 6 yaşında aynı çocuğunuzla hemen hemen aynı durumda, ama küçüğü 4 yaşında olmasına rağmen ablasına sataşanın sacını başını yolup posa gibi kenara atıyor. Benim durumum daha zor çünkü; büyüne kum kendine vurdurma zarar verdirme diyorum, küçüğüne de kimseye vurma zarar verme diyorum, bu defa küçüğünden aldığım cevap “ ablama kendini koru “ diyorsun , büyündense “ kardeşime kimseye vurma” diyorsun

Anne ya da anne adayıysan