20 aylık oğlum konuşamıyor

0

Arkadaşlar oglum 20 aylık. Hiç bisey demiyo konuşamıyor. Her denileni anlar algisi çok iyi.persembe günü hastaneye randevu aldım. Bizim gibi 20 aylık olupta hiç bisey demeyen varmi. Hiç bisey demeyen

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Benim oğlumda yemiyo çoğu zaman çorba olsun yemek olsun asla yemez hep atismalıkla duruyo dr.götürdüm simdi yemezse akşama yer yarın yer dedi doktor ilaç ta iyi bisiy değil dedi hiç bisiy vermedi ama makarna patates kızartması filan önüne koyun yavas yavas kendi yer konuşmaya gelince benim oğlumda 2 .buçuk yaşında konuştu zamanla konuşur acele etmeyin

0

Kızım 24aylıkken baya kelıöesı vardı ama 24aylıkken senınkı daha 20aylık.benımkı 26aylık cumle kurmaya basladı .suan yenı yenı konusuyor kısa kısa oda. Imkanın varsa sen gene goster ama cok da panık olma goz teması varsa .her bebek farklı oluyor ya. Icını ferah tut.

0 0
paylaş
0

Benim yeğenim 3 yaşında daha yeni anne denemeye başladı sadece iki kelime doktora götürdük normal olduğunu her çocuğun farklı olduğunu söyledi yani bunda tereddüt edecek bir şey yok.

0

Benm oğlum da 20 aylık çok güzel göz TEMA’sı kuruyo algısında sorun yok denileni anlıyor bişey ıstedıgım zaman bulup getiriyor ama sadece oda işi düşünce yani bişeyi alamadığı zaman anne dıye seslenıyor bende haftaya randevu aldım götüreceğim bakalım sebebi neymiş

0 0
paylaş
0

Selam benim büyük oglumda ayni sorun vardi doktora götürdüğümde bunun normal olduğunu ve her çocuğun aynı olmayacağını söyledi bana. Ve bu durum 5 yaşına kadar devam etti ufak ufak kelimeler soyluyor fakat uzun cümleler kurmuyordu ve aşırı agresifti. Ve ben çocuğumu kulak burun boğaz götürdüm kulağında sıvı olduğunu ve sıvı kulağında dura dura sakız halini aldığını söyledi. ufak bir operasyonla bunu temizlemeleri gerektiğini söyledi bizi Üniversite hastanesine sevk etti. Bu arada biz yurtdisinda Almanyada yasiyoruz burda Tubingen universite hastanesine gittiğimizde ameliyat oncesi tekrar orda kontrol ettiklerinde sividan dolayi yüzde 50 duyduğunu burnunda et olduğunu ve bademciklerininde surekli sis ve küçük diline degdiginden dolayi bunlarida ameliyat edeceklerini söylediler bizde tamam dedik onayı verdik ameliyat olduktan bi kaç ay sonra oglum masallah bülbül gibi konuşmaya başladı diyebilirim. Arkasını bırakmayın kardeşim gerekirse farkli farkli doktora götürün geniz etine ve bademcigine kulagina mutlaka baktirin... Bir cocukta bu sandıklarım varsa inanın konuşmasını engelliyor kulağında sıvı varsa sizi yada etrafi tam duymadığı için kelime çıkmaz geniz eti gece horlamasina bademcikte çocuğun dilini yuvarlamasina neden olabiliyor malesef.

0 0
paylaş
0

hiç merak etme benim oğlumda öyleydi dr a gittik genetik test falan yaptı temiz cıktı şükürler olsun sindi 3 u doldurduk resmen beynimi uyuşturuyor konuşarak zamanı vardır her çocuğun gelişimi farkli

0 0
paylaş
0

ahhh ahhhh bn bu konulardan cookkkk çektim cekiyorumda konuşuyorlar ama halaa yaşıtları gibi değiller biri 2 biri 5 buçuk yaşında

0 0
paylaş
0

Diğer çocuklarla oynuyorsa yada oyunlara katılıyorsa eline verdiğiniz oyuncağı amacına uygun kullanıyorsa. Örneğin araba sürüyorsa. Bir tarafına takılıp kalmıyorsa seslendiginizde dönüp bakıyorsa göz teması varsa çokta endişe etmeyin. Doktora mutlaka götürün. Onlar gereken kontrolleri yaparlar. Tv telefonla vakit geçirmesin. Zamanınızı onunla geçirin. Psikolog tavsiyelerine uyun. Önce doktor. İçiniz rahat etsin.

0 0
paylaş
0

Kulak burun boğaz götürmenizi tavsiye ederim.goz teması kuruyor ve dediklerinizi anlıyorsa korkmayın benim oğlumda 26 aylık göz teması var dediklerimi anlıyor istediğini gösteriyor ama konuşamıyor bende randevu aldim.

0 0
paylaş
0

Benim oğlum 4 yaşını bitirdi 5 yaşın içinde sadece anne baba mama Hira abla dede su bunları söylüyor başka bir kelime söylemiyor çok agresif sürekli ağlıyor her istediği olsun istiyor birer yıl arayla doktora bende götürdüm ama dil geriliği var başka bir şey yok dediler ama ben tedirgin oluyorum bizi anlıyor duyuyor ama konuşmuyor

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan