2 yaşındaki çocuğum bulaşık tableti yemiş

0

2 yaşında kizimin eline bulasik makinası tabletini verdim dusunemedim poşetini yırtıp yiyeceğini yemiş çok az ama hemen kustu çok tedirgin oldum bişey olur mu ya çok ağladım ama yaptım bı hata

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Yalniş yapmışsınız. cocugu hemen doktora goturunuz bu. sekilde nasıl.uyutabilirsiniz

0

Geçmiş olsun Her ihtimale karşı uyutmamalisiniz gözlemleyin böyle durumlarda uyutmayin diyor doktor görsün mutlaka

0

Benim oğlum da üç ay önce falan bulmuş az yemişti bişey olmadı çok şükür. Yoğurt falan yedirin dediler yedirdim. Ama gidebilyorsaniz doktora gidin mutlaka

0

Sorun çıkıp çıkmayacağını burda kimse iddia edemez evet bir hata yapmışsınız bari riske atmayın gidin doktora nacizane fikrim

0

Uyanmasini beklemeyin kaldirip goturun uyutmaniz hata icinde kimyasal dolu ve cok riskli kusmasi bsy deistirmez kana karisabilir

0 0
paylaş
0

Kızım parlatıcı içmişti şükür bişey olmadı ama ne kadarı yedi çok az yemisse hemen yoğurt yedirin fazla olursa Dr götürün bı de kontrolü edin hareketleri nasıl

0

Tabii ki götürün nohut kadar bile olsa kanina geçmis olabilir.Kusturmak zehirlenme durumunda yapılmamasi gereken bir sey icilen seyin asidi yemek borusuna zarar veriyormus hemen sarimsakli yogurt yapar yeriz ya öyle biliriz o yanlısmış işte siz beklemeyin uyandirin cocugu goturun esiniz kizarsa kizsin evladiniza bir sey olmasin da iki söylenir susar

0

Zehirlenme hattini arayın, benim oğlum da tütün yedi su bile icirmeyin en yakin hastaneye gidin dediler

0

114 ü tuşlayın konuşun . Zehir danışma hattı . Eşinde oradaki uzmanları dinler sanırım

0 0
paylaş
0

Hemen git bir saglık calışanı olarak yazıyorum zaten kimyasal içerik porcoz etkili oluyor bazı tabletler midede bagırsakta büyük etki yaratır artı uyutmak hata ve sakın kusturmayın acile getirin kan tahlili VS yaparlar serum takılır ihmal etmeyin ciddi reaksiyon oluşur can kaybına kadar gider o en ufak parça dedigin iz şey

0 0
paylaş
0

3 gün önce böyle bir haber izledim çocugun yemek borusu hasar almiş ti lütfen sizde doktora götürün çünki otabletler asitli

Anne ya da anne adayıysan