2 yaş sendromu ile nasıl başa çıkılır

0

Iyi geceler kizlar size bi sorum olcak. 2 yasinda oglum cok degisti Degisik Degisik hareketler yapiyo. Cok sinirli oldu 2 yas sendromu heralde. Yapma dedigim zaman kendini yerlere atiyo istedigi bise olmayinca kafa atiyo her yere aglamasi da gariplesti disardan sesini duysaniz acaba annesi dovdumu dersiniz. Ne yapcagimi sasirdim. Nasil davranmam gerekiyo hepsi mi ayni bilemedim😢

0 0
8 yanıt - paylaş
0

çok üstüne gitmeyin o yaşlarda cidden 2 yaş sendromu genç ergen dönemleri :) bizde yaşadık çok iyi anlıyorum

0

22 aylik 2 yaş sendromu başladı ihuuuu ihuuu diye bi ağlayan bebek gördü hep onu taklit ediyo istedig olamynca. Kapılar koltuklar atliyo zıplayıp alıyor çıkıyor cildiriyo beni de çıldırtıyor

0

Aglarken telkinde bulunun sakin ol sakin ol ağlayarak olmaz ben anlamiyorum seni ağlayınca ne istiyorsun soyle ne istedigini soyle aglayarak olmazzz die her krizde bunu yapin. Ve tutarli olun aglayarak yaptirdigi hic bir seyi yapmayın 1 ay gecmeden büyük değişiklik yasayacaksiniz . Bizde cok büyük krizler atlattik başa cikamayinca psikolog psikiyatrist gezdik en cok bu yazdigim seyler işe yaradi. Ama kararli olun ağladığı an anlamiyorum seni sakin sakin die telkin verin

0

Benim kizda 2 yaş oldu bu Yazdiklarinizdan daha da ileri gidiyor.. Bende artık çıldırmak üzereyim

0

Sadece sabir emin olun geciyor bunlar 3 yasina girdi mi baska bir cocuk oluyorlar 4'e yaklastilar mi tam sorumluluk sahibi birey oluyorlar. Agladiginda ilgisini cekicek birseyler verin bunu ister misin gibi sevdigi bi oyuncak olabilir, yanliz istedigi seyi vermeyin aglayinca 3 ayda degisiyorlar aglsmadan konus duymuuorum seni ne diyordun guzel konus anlamiyorum duzgun soyle deyin bir sure sabredin emin olun boyle surmicek.

0

.Benim kızımda öyle idi 2 yaşında idi şimdi 4 yaşında daha yapmıyor oda zamanla bırakır üzerine fazla gitmeyin biraz sabredin

0

Tamam sus ağlama al demeyin asla cocugun davranışını pekistiriyorsunuz cocuk ha ben aglarsam istediğimi yaptirabikirim demekki dio kendi icinde her seferinde dahada ilerliyor krizler. En azindan sus susarsan verecegim mantigiyla hareket edin

0

Bazen bas edemeyip kriz gecirdigi zaman istedigi seyi veriyoru. Tmm aus aglama al diye onu bile o nda red ediyo firlatiyo deli gibi agladigi seyi kaldırıyor atıyor napcam sasirdm

Anne ya da anne adayıysan