2 yaş çocuklarda ateş

0

Kızlar kızım 2 yaşında ve bi anda ateş oldu kızımda.boğazlarında enfeksiyon varmış.doktor dönüşümle dolveb ve calpol ver dedi sabaha calpol verdik fayda etmedi hemen dolven verip duş aldırdık.salgın varmış bu şekilde olan varmı çocuğu ateşlenmesi beni korkutuyo.ilacın etkisi geçince hemen ateş oluyo.başka yedirip iyi gelcek bişe varmı

0 0
9 yanıt - paylaş
0

atesi ilaç kullandiğiniz halde 3 veya 4 gün devam ederse mutlaka dr götürün antibiyotiğin ml gr yani dozu az gelirsede etki göstermez

0 0
paylaş
0

Boğaz enfeksiyonunda antibiyotik mutlaka kullanılmalı. Yoksa iyileşmesi uzun sürer

0

Vücutta eğer enfeksiyon varsa mutlaka ateş olur antibiyotik kullanilmasi gerekiyor antibiyotik en az 4 veya 5 günde etkisini gösterir fitilde kullanabilirsiniz ılık duş ara ara yaptirin ince badi ile bekletin çocugunuzu birkaç gün içerisinde düzelir geçmis olsun

0 0
paylaş
0

Geçmiş olsun antibiyotik olmadan geçmez enfeksiyon kullanınca da 3gunden sonra etki ediyor ve 5gun düzenli kullanmak gerekiyor yoksa tekrarlar

0 0
paylaş
0

Aynı şekilde bizde olduk geçen hafta calpol ve dolven verdim 4 saatte bir dönüşümlü antibiyotik vermedi 7 aylık kızım bol su içir dedi çorba su ile atlattık

0 0
paylaş
0

Bizimki de dün aynı oldu Bir türlü ateşi düşmedi hastanede sürekli yıkadık zorla geçti evde gece gene çıktı yıkadım öyle geçti bugün iyi Allah şükür

0

Antibiyotik kullanmalı bizimde oldu başka doktora gittik o verdi geçti

0

Bizde yasadik antibiyotik ve grip ilaci verdi hamdolsun....bogazda enfeksiyon varmis

0

Enfeksiyon olan bebekte mutlaka antibiyotik tedavisi uygulanır siz yinede Dr a gidin başka türlü geçmez geçmiş olsun

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan