2 yaş çocuklara tuvalet eğitimi

0

2.buçuk yaşındaki oğlumla tuvalet eğitimine başladık bugün önerilerinize deneyimlerinize ihtiyacım var

0 0
16 yanıt - paylaş
0

Ben iki oğlumda da ilk bir hafta altına birşey giydirmedim lazım lık kullandım lazımlığı salona koydum öyle alıştırdım. 1 hafta sonra kilot ile alıştırdım. Daha sonra lazımlığı kaldırdım klozete devam ettik. İşte çiş kaka yapınca klozete sifon çekerken arkadan bye bye alkışlar göbek atmalarda eşlik etti bize. 😂 Tabiii sabır ile...

0 0
paylaş
0

Valla benimde kizim 2.5 yasinda bir aydir ugrasiykrum bezlemiyorum bir pisama giydirip birakiyorum sık sık soruyorum tuvaletw goturuyoru. Ama bir aydir bir arpa boyu yol alamadim gene altina yapiyor tuvalettwn cikar cikmaz gene pija.a islatiyor zaten lazimliga hic oturtamiyorum allahim kafayi yiyecem biri bana da bir yol vostersin lutfeeeen

0 0
paylaş
0

Valla kızım 32 haftalikti bir günde alıştı gece bile baglatrirmadi kendisi istedi maşallah hıc zorlanmadık.demekki vakti zamanı gelince ogreniyorlar

0 0
paylaş
0

Bende bir buçuk yaşındaki oğlumu tuvalete alıştırmaya başlamıştım 5 gün önce ama malesef geri bezledim çünkü tuvalete oturduğunda ağlayarak yapmıyordu eve yapıyordu

0 0
paylaş
1 yorum
0

Benimde oglum 2.5 yawinda çis cok guzel alişdir gecede bezlemiyorum ama kaka yapmiyor bezlenmesi lazim kaka yapmasi icin.

0

Bende aynı durumdaym dünden beri tuvalet eğitimi ama halloldu gbi dün gece bezlemedm öğlen uykusunda da yapmadı uyanp tuvalete gitti .geceli gündüzlü kurtldm sayılır ama devamlı soruyorm cisim varmı die

0

Kızım 1 buçuk yaşında öğrenmişti bezi gördümü afakanlar basıyordu çocuğu hiç zorlanmamıştım ama oğlum şimdi 1 buçuk yaşında zorlanıcam gibi lazımlığı öğretiyorum ben tuvalete girdiğimde anlatıyorum oda ben tuvalete girince pipisini tutuyo çiş diyo bezin üstünden ama başlasammı emin değilim

0

Öncelik sabır işi dir. Sonra benim 3 oğlum var 2side malssh çok kolay alıştı tabi bir ay ara ara altına kaçırma oluyo du ama alışyo lazimlik hiç kullan madim direk lavbo alıştı nasıl alişirsa öyle gider

0 0
paylaş
0

Ben kızıma oyunla öğrettim.15 gün oldu.once iç çamaşırını giydirdim sonra ona büyüdüğünü, tuvaletimizi birlikte tuvalete yapacağımızı söyledim.klozetin karşısına lazimligi koydum.sonra gece gündüz kilotluydu.her 15 dk. Tuvaletin geldi önce ben yapacagim diyerek o da hayır önce ben yapacagim diyerek banyoya koşmaya başlıyoruz.once onun yapmasına fırsat verip sen kazandın diyerek güzel mesajlarla ödüllendiriyor um.bu arada markete gittik orda da uzun soluklu tutmayı başardı.oyuncak alıp ona tuvaleti öğrendiğim için bu senin hediyen dediğim de oldu.

0 0
paylaş
0

Bizim ki sabah kalktığında tuvalete gitmiş klozete yanına kakasina yapmis beni kaldırdı sifonu cekicekmiş ama bezide altında güvenemiyorum daha laizmligi oturuyor yapıyor ama yeni bez bagliyorum 2 yasında kakasini oturarak yapıyor artık

0 0
paylaş
0

Benim oğlum temmuzda iki yaşına girecek bez takmıyorum bazen cişi vrmi diye soruyorum yok diyor kafa sallıyor belli bir süre sonra kendim getiriyorum tuvalete yap diyince yapıyor çişini

0 0
paylaş
0

Bizde bugun. Basladik 20 aylik lazimligi. Gosteriorm yapmio. Haliya işiyo koltuga kaka yapti pes ettim gel yawrm bu iş bana gore degil. Biz biraz daha bekleyelim dedik 🤣 bagladim kicina bezi 11 de cikarttim bezi aksam 5 taktim 🤣🤣

0 0
paylaş
0

Benim kızım temmuz da üç yas oldu bir hafat oldu kendi istedi öğrendi acele etmeyin hazır olunca kendi isticek

0 0
paylaş
0

1 aya yakındır bol bol bok yıkıyorum daha ilerleme kaydedemedim ellerimin çürümesinden başka tabi sinir stres cabası

0 0
paylaş
0

Tam 2 bucuk yaşındayız 3 gün oldu başlayalı. İlk 2 gün halı koltuk heryere yaptı. Bugün akşam yemeğinde püf geldi dedi lazımlığa çişini yaptı. Biraz öncede anne püf geldi dedi lazımlığa yaptı. Sanırım yavaş yavaş öğreniyoruz. İlk 2 gün günde yaklaşık herşeyi vaad ederek saatlerce lazımlıkta oturduk. Sanırım sabır işi.

0 0
paylaş
0

Bende 2 gün uğraştım lazımlık aldım oturuyor lazımlığa yapmıor 5 saat çişini tutu etrafada yapmadı akşam bezi bağlar bağlamaz hopp yaptı beze pes ettim ben 3 yaşı beklicem hazır değil çünkü zorlamaklada olmaz 27 aylık şu an

Anne ya da anne adayıysan