2 aylık bebeğime sütüm yetmiyor

0

Mrb 2 aylik bebeğim var sütüm olmadı mecbur mama veriyorum.gecwnde doktor verme dedi.ama benim sütüm damla damla geliyor.kafayi yicem mamayı vermedim sadece beni verdim.ağlıyor.bezi dolu dolu deyil.her kafadan bir ses geliyor.verme mama ver mama.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapmama lazim

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Bak canım sütun çocuk emdikçe artar rezene irmik bulgur hurma tahin pekmez bol bol su için üzüm yiyin artacaktır ha artmiyosa mecbur mama ama önce zorla bı sütun artiyomu bı bak ona göre davran Allah yardımcın olsun

0 0
paylaş
0

Benimde sütüm cok azdi sagabildigim kadar sagdim 3 ayi zor tamamladi bende mamayla büyüttüm 2 yasiña girecek daha yeni biraktik mamayi hic moralini bozma sut yoksa mecbur vereceksin mamayi bu seferde bagisikligi dusecek takma sen herkesi 2 cocugumda mamayla büyüdü

0

Merhaba. Benim de sütüm az. Tentemasını sağlamak için emebildiği kadar emziriyorum arkasından 20-30cc yada 1-2 damla demeden sağabildiğim kadarınıda sağıyorum. Ve her öğün de de mutlaka mamayla da besliyorum. Süt yetmiyorsa tabiki formül mama alacak neyle beslenecek bu el kadar bebekler. Bir bebeğin mama alması dünyanın sonu değil çünkü başka bir şeyle beslenme şansı da yok o yüzden mama verme diyenleri dinlemeyin. Başına gelmeyen boş boş konuşur ancak.

0

Bezleri dolu değil diyorsun demekki doymuyor canım. Önce emzir istediği kadar sonra mama ver. Daha küçük çünkü.sğtüm azdı mecbur verdim mamayı dünyanın sonu değil ya. Aç kalmasından iyidir

0 0
paylaş
0

Bir gün boyunca verme sadece emzir gerektiğinden daha fazla aglıyorsa doymuyor demektir mecbur mama vereceksin canm önce emzir sonra mama ver alabildiğince anne sütü alsın tabi ama doyması önemli olan

0 0
paylaş
0

Açlıktan ağlıyor, nasıl doktormus o öyle mama verme diyebiliyor. Sütünüz azsa tabi ki vereceksiniz. Hem emzirin hem mamasını verin, rahat rahat uyusun bebeğiniz.

0

Sen doktoru dinleyip cocugnu öldürmek mi istiyorsun baktin doymuyor verecksn mama benm sutm var ama yaramyor mecbur mam veryorum hc kilo alimi olmamasti ilk ay ikiyuz gram almsti mamaya basldk mecbr valla bebegm saglkla buyusnde ha mama ha meme ne fark eder once emziryorum ardina yarim saaat sonra yine mizirdanyorsa doksn cc mama yapıp veriyom bazen atmis cc iciyo rahatlayor o huxurlu ben huzurluu doktru dinleme bnce

0 0
paylaş
0

süt konusu gerçekten insanı yoruyor kardeşim sütün az ise gerçekten ne kendini yıprat ne çocuğu ver mamayi çocuğum aç mi düşüncesi insanı çok yoruyor aynısını yaşadım o güzel gunlerde hep ağladım sende aynı hataya düşme sağlıklı olsun da bir şekilde buyuyolar

0

Emzirme akademisine üye olmanızı tavsiye ederim. Emzirme koçları bire bir yardımcı oluyorlar. Postları okuyup bilgi de alabilirsiniz

0

Benim de ilk önceleri benim de sütüm azdı dr mama başlamıştı ilk önce bol bol emzirdim sonra mama verdim sütüm çoğaldıkça mamayı günde bir defa verdim ve mamayı kestim iki yaşına kadar da emzirdim ikinciye hamileyim gerekirse ona da mama takviyesi yaparım aç kalmasın ilk önce emzir bol bol sonra mama ver

0

Doktor aynı şekilde banada dedi ben emziriyorum baktım doymuyor 60ml mama yapıyorum ne kadar içerse tek başına yaparsan sende yıpranırsın bebekte aç kalır

0 0
paylaş
0

Aynı şey benimde başına geldi. Kizim 47 günlük... Ilk haftalar haliyle sutum gelmedi yok azdı yok ağladı toplum baskısı aç bu çocuk aç diyen insanlar yüzünden haliyle hem mama hem meme gidiyorduk. Hatta ve hatta mama ve sagdigim sütle... kizim rahata alıştı mememden emmek istemedi çünkü biberon lak lak geliyor çektikçe... Hatta bol bol uyumaya basladi.. bor yerlerde yanlış yapıyordum. Evey sütüm vardı ama azdı.. . Sağınca toplamda 2 memeden 30 cc geliyordu... agliyordum... dedim ya mama! Ya meme! 1. Çocuğumu 2 yaşına kadar dolu dolu emzirdim ama 2. Cocugumda böyle oldu diyerek günlerce agladim. Sonra kararimi verdim emzirecektim... bir hafta verdim kendime. Hem emzirdim hem sagdim onu verdim arkasindsn. Saat başı emzirdim. Lakk uyudu hemen ardından sagdim. Resmen emzirme kampina girmiş gibi oldum. Iyi ki oldummm... sütüm arttı. Ve kızım emiyor simdi. Mama vermek istemedim tabiki mama öcü değil hatta bazen gece yatarken uzun uyusun diye 60cc veriyorum ama neden benim sütüm varken, mama emsinki... inandım sizde inanın. Bir iki gün aç kalsa kilo alımı evet düşer o iki günde bebek evet ac kalır ama ölmez... Ama sizin memenizden doyar, sizin memenizden kanar, sizin memenizden huzur bulur... mamaya her yolu denedikten sonra geçilmeli.

0

Bnmde bebeğim mamadan alerji olmuş bna da mama hiç verme dedi doktor ama sütüm bnmde az yetmiyor mecbur veriyorum siz yinede çocuğu aç bırakmayın insan kıyamıyor zaten çok ağlıyo moralinizi yüksek tutun banyo yapın sıcak sıcak rezene çayı için uyku da çok önemli sıvı alın bol bol tabiki moralinizi yüksek tutun biliyorum zor ama bnde aynı durumdayım sizi en iyi Bn anlarım

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan