15 aylık çocuklarda tuvalet eğitimi

0

Değerli anneler, kızım 15 aylık ve tuvalet eğitimi vermek istiyorum, hazır yazın sicakta daha kolay olsun diye. Ama hiç bir şey anlamıyorum resmen. Bezi tamamen mı kaldirsam yoksa geceleri taksam mı? Günde kaç kez tuvalete götürmem lazım? Nasıl oluyor yani hiç bilmiyorum. Yanımda da kimse yok. Bana her şeyi adım adım ... Resmen gerizekalı insana anlatır gibi yazar mısınız?

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Öncelikle sizin kararlı ve sabırlı olmanız lazım, ne kadar erken tuvalet eğitimine başlarsanız o kadar çabuk kasları gelişir, tuvalet eğitimi vermek çok sabır işidir, ama bezi biraktirinca çok rahat edersiniz siz ve bebeğiniz.. beze geri dönmemek kararıyla başlamanız lazım,, Allah kolaylık versin bütün annelere

0

Erken mi bilmiyorum ben cesaret edemem o yaşta ve çok küçük benim kızımda 22 aylık son azilari çıkıyor çok huzursuz o dişleri tamamlamasini bekliyorum. Ama ben 1 yaşında ogrenmisim annem hep öyle der 9 aylıkken yurumusum 1 yaşında herşeyi anlayıp anlatiyormuşum. Yani olabilir öğrenedebilir ama hiç sıkmadan kizmadan 1 hafta deneyin baktınız olmuyor geri baglarsiniz

0

Bez fiyatlarımı sizi bu kararı almanına neden oldu merak ettim ama bence siz o isi unutun.daha cok küçük bebeginiz nedir bu acelecilik benim kızımda 18 aylik kakasını yapınca elini poposuna götürüp kaka diyor bazen çömelip kaka yapıyor ama inanin bezden çıkarmayı hiç düşünmedim nacizane fikrim tuvalete hayhay beze baybay demek icin daha var

0

Benm kızımda bugün 20 aylık oldu birisi tuvalete gttigi zaman anne çiş kaka Dior arkasından kaka yaptığında anne kaka Dior gidiyor alt açmasını alıyor en önemlisi çiş ile kakayi ayrt edebiliyor bende yarından itibaren baslayacam eğer bebeğiniz bu tarz girişimlerde bulunuyorsa ki 15 aylık bebek bulunamaz die düşünüyorum baslayin ama cisi geldiğinde nasıl anlayacaksınız ki🙄 eğer illa deneyecem diyorsanız deneyin ama alisamayip tekrar beze gectiginzde bebeğiniz ileride daha zor bırakabilir bence henuz bezini çıkarmadan arada lazimliga goturup oturtun konuşun çiş yaptinmi kaka yaptinmi die sorun tepkilerine bakın olumlu olursa da bezini cikartp gün içinde yarm saatte bir tuvalete götürün yapmasa da otursun gecede uyuduktan sonra bezleyin hatta bu dönemde külot bezler kullanin hepimize Allah kolaylık versin 🤗

0 0
paylaş
0

15 ay erken cunku kaslar henüz çiş ve kakayı tutamıyor. Bebekler çiş geldiğini bile anlamaz birden bırakırlar. Büyükler mesela yolda sıkışır eve kadar tutabilirler çünkü kaslari sıkabilirler bebekler kaslari sıkamazlar .ortalama 24 ay civarı kaslari kullanabiliyorlar.yapamadigi şey için zorlarsaniz psikolojisi bozulur .balığı hadi sen uç demek gibi bisey. Bırakın yas doluncaya kadar bebekligini yaşasın .çünkü o bunun hakkı .18 - 24 ay arası tuvalet eğitimine başlanabilir. Ve ortalama 24 ay ustu daha hazır oluyor tuvalet eğitimi için hersey vaktiyle güzel acele etmeye gerek var mı?

0 0
paylaş
0

Benim kızım 20 aylık ben şuan öğretmeyi düşünmüyorum doktorumuz da erken olduğunu söylüyor çocuğa tranva yaşatma dedi en ideal ayları 24.36 ay dedi 36 ayına kadar zaten öğrenir

0 0
paylaş
0

Eğer tuvalet işaretleri varsa yani bezinden rahatsız oluyorsa gece kuru oluyorsa ki bu ayda çok erken tuvalete gitmek istiyorsa ara ara deneyin götürmeyi ama zorlamadan bakalım tepkisi ne olacak bir takip edin eğer bunlardan biri bile yoksa çok erken demektir tuvalet eğitimde de ısrarcı olursanız geri tepebilir benim büyük kızım tam 1,5 yaşında iken ufak ufak gitmeye başlamıştı sonra bir korktu bıraktı kardeşi doğunca da kıskançlıktan bir haftada bıraktı bezi büyük kızım 21 aylık hafif hafif tuvalet sinyalleri başladı bezi geceleri kuru gün içinde bezinden rahatsız olmaya da başladı tuvalete bir kaç kere götürdüm korktu kendi haline bıraktım o yüzden sizde öyle yapın derim

0

En erken 18 ay bitince başlanıyor o da eğer bebek çiş eğitimine hazırsa ki genelde hazır olmuyorlar şuan sizin için çok erken bebeğide kendinizi de boşuna yorup strese girmeyin benim kızım 23 aylık ben bir aydır uğraşıyorum daha yeni yeni alışıyor bence biraz daha bekleyin iki yaşına yakın başlayın

0 0
paylaş
0

Bez TM. Pahalı ama yıcek gıbı gereklo busey cocugunuz un ıhtutacı daha cok erken benımjı 24 aylık ama bılyo yptıgını duyo ama tuvalete gıtmıyo mesela gıdınce ypmıyo herseyın zamanı var bekleyın olur elbet

0 0
paylaş
0

15 ay çok erken tuvalet eğitimi için. En azından 18-20 aylık olması gerek bence çocuğun. Uzmanlar da 18 aydan önce önermiyor tuvalet eğitimini. Tuvalet iletişimi diye bir şey var ama o ayrı bir olay.

0 0
paylaş
0

15 ayda tuvalet eğitimimi ikizlerim 3,5 yaşında biri daha yeni çişe alıştı öbürü hala hazır degil geceleride sarıyorum ikisini biridw çişini yapıyor kakasını korkuyor yapamıyor çok zor bir dönem çocuk içinde bizim içnde çocugun hazır olması çok çok önemli yoksa çok yorucu ve stresli olursun hazır degilse 15 ay neyki bebek o daha

Anne ya da anne adayıysan