10 yaşındaki kızım geceleri yatağını ıslatıyor

0

Merhabalar arkadaşlar Kızım 10 yaşında ve geceleri haftada 1 mutlaka yatağını islatiyor artik bende sinirleniyorum ve ona kızıyorum üstelik yatağında sıvı geçirmez alez var fakat cok döndüğü icin onada dolanıp atıyor, ve tatagi haliyle çiş oluyor silmekten cok sıkıldım ve artik bu durum beni bunaltı,iyi konuşuyorum olmuyor, su vermiyorum,sıvı vermiyorum olmuyor,en son bugun kiyameti kopardim baya kizdim...esimin ailesinde varmis boyle bir durum bu sebeple doktorada götürmeyin dediler, babasına götürmedi.ama ben doktara goturcem artik hangi bölüme götürmeliyim geçermi ...... (diger çocuğunda boyle bir durum yok diğeri tuvalet alışkanlığını kazandığından itibaren karanlıkta bile kalkıyor tuvalete )
Tesekur ederim cevaplar icin ...

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Kesinlikle pedogoga götürün derim sizin farketmediğiniz bir sıkıntısı olabilir . Hiç bir şey kaybetmezsiniz aksine bazen çözüm o kadar basit oluyor ki niye şimdiye kadar beklemişim ki dersiniz .Sonuçta onunla birlikte siz de üzülüyorsunuz

0

Canim benim kimbilir ne kadar uzuluyordur lutfen bagirnayin cocuga onu incitiyorsunuz.. Dr. a goturun eger fiziksel bir durum yoksa pedagog bakar.

0

Cocuk sanki bilerek ve isteyerek yapıyomus gibi kızıp bagırdıgınızı soyluyosunuz.. Önce kendinizi sorgulayınız ben ne yapıyorum nekadar çabalıyorum diye. Burda en masum olan coxugunuz.. Hastalıgın irsi şekli olmaz önlemi için çabalayınız. Her aksam acaba bugun çiş yapacagımmı annem bana kızacakmı psikolojisiyle yataga sizin gırdiğinizi dusunun bakalım..

0

Benim kızımı bakıcıya verdim her gece yatağa yaptı işten ayrıldım. Hemen düzeldi bakıcıya istemediği için üzüntüden yapıyordu. Çalışa mıyorum ama en azından psikolojisi düzeldi. Sizinkininde sağlık sorunu yok ise ya genetik ya psikolojik. Sakın bağırmayın bu zamanlar geçecek. Sabır.

0 0
paylaş
0

5.5 yasinda kizim.suan bende bezlerdim yapmazdi tuvaletede gotururdum yatmadan once bez baglamadigim zaman yinede yapardi ama uykusu cok agir farketmiyor bile yaparken cagiriyorum yinede gozunu acamiyordu uyku arasinda yapmadan tuvalete goturdugumde tuvalette uyuyakaliyordu ne oldu bilmiyorum 1 2 aydir cok nadir azcik kaciriyo bezde baglamiyorum kendiliginden gecti yatmadan tuvalete kendi gidiyor disini fircalayip yatiyor gecede yapmiyor bende hamileyim hafta sonu 2. Bebegimiz olacak insallah belki ablalik psikolojisine mi girdi bilmiyorum ama kendi kendine birakti

0

Benim de kızım 10 yasında ve sizin kızınız gibi altına yapıyor ben gece 2 defa tuvalete çıkarıyorum çıkardığım geceler yapıyor anne hissetmiyorum diyor bence çocuğa kızmayın bu elinde olan bir şey değil yatağı içinde yatağın alt kısmına kadar kirden lastikli ateşler var yatağ hiç bir şekilde ıslanmıyor onu öneririm size

0

Öncelikle Allah gücünüzü artırsın. Benim büyük oğlan da 8 yaşına kadar kaçırdı. En büyük bezi bagliyordum ondan bile çıkıyordu. Gece 2 kere falan çise kaldırıyordum, ona rağmen yine kaçırıyordu. Öncelikle fiziksel bir sorun olup olmadığına bakılmalı. Çocuk nefrolojisine gittim ben herşey normal dendi şükür. Bi ilaç vereceğiz ama kesin çözüm degil dediler. Ilaç bitince yine olabilir dediler. Ben de almadım ilacı sonuçta her ilacın yan etkileri var. Zamanla geçer dedim. Gerçekten de doktora gittikten 4,5 ay sonra bıraktı tamamen. Tabi pandemi dönemi hastaneye gitmek te sıkıntı. Inşallah geçer. Çok zor bir durum yasayan bilir.

0

Bazı çocukları kaç kez kaldirsanizda malisef kaciriyordu inanın çocuk bilmiyo oda utaniyo kardeşim uyandığında ins. Bugün yapmamisim die dua ederdi başkasının evinde kalamazdi kaldığı geceler uyumazmis kızmayın ne olur oda istemiyordur bizde üroleji ye goturmustuk böbrekleri de kaçak varmış ve ergenliğe girdiğinde kendiliğinden kabolcak dedi ve dediği gibi kayboldu cocukda sonunda rahat nefes aldı rahat rahat uyudu

0

Benim kizimdada var aynı durum bizimde aileden geliyor. Cocuk ürolojisine götürdüm. Ilac veriyorlar. Ama ayni durumdaydi kardeşim yıllarca ilac kullandı ve simdi cok buyuk sıkıntılar yaşıyor ilaçların yan etkilerinden. Bende kabullendim ve ilac kullanmıyorum bir gün gececek bekliyorum.

0

Çocuğa bu kadar bağırana kadar bir doktora gidin.Önce fiziki muayene ardından psikolojik.Olay fiziki bir bozukluk olsa bile çoktan travmaya dönüşmüş .Kim bilir o çocuğun içinde ne fırtınalar var.Lütfen çok iyi bir psikoloğa özel de olsa gidin.para pul çocuktan kıymetli değil.Batan yatak yorgan çabuk değişir ama travmalar çok uzun Ve zor tedavi edilir

0 0
paylaş
0

Çocuk neofroloji bölümüne götürün,(böbrek, mesane, ultrason, tahlil VS. Yapar) eğer gerek görürse ürodinamiyle tedavi olur,

0 0
paylaş
0

Cocuk urolojisi eger onda sorun yoksa fizik tedavi yi oneririm oradaki kaslar gucsuz se tutamaz oranin guclenmesi gerekir

0 0
paylaş
0

Mrblar bu sorun cocuklar için gerçekten sıkıntı tabi aile içinde cok büyük sıkıntı Allahım yardımcınız olsun. Size tavsiyem sabah uyandıgında cocuk hiç yataktan cıkmadan yüz üstü yatırın belinin tam ortasını yani poponun ve sırtın arası olan girintinin oldugu bölgedeki deriyi parmaklarınızla tutun ve 3 kez çekin bel gevşekliğinden oldugu içinde bu yaptıgınız bel derisi çekme işlemi inş iyi gelecek 3 gün üst üste devam edin 1 hafta bekleyin sonra tekrar 3 gün yapın inş iyi gelecek.

Anne ya da anne adayıysan